« La main-d’œuvre portuaire freine la croissance durable du transport et de la logistique ».

Nieuws, Logistique
Jean-Louis Vandevoorde

La main-d’œuvre portuaire a de nouveau fait l’objet d’un débat animé ces derniers jours. L’échevin du port d’Anvers, Marc Van Peel, par exemple, a vu dans le départ de Chiquita vers Flushing une nouvelle preuve de la nécessité de réformer le système actuel dans le sens d’une plus grande flexibilité.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.