Le port d’Anvers accorde le premier rabais sur les poussières fines

Nieuws, Transport Maritime
Koen Heinen

Pour bénéficier de cette réduction, les navires doivent prouver qu’ils utilisent des épurateurs ou des systèmes de propulsion au GNL à bord au moins 24 heures avant l’escale et au moins 24 heures après l’escale à Anvers. Le navire-citerne « Sefarina » de Chemgas Shipping est équipé d’un moteur à double carburant qui peut fonctionner à la fois au gazole et au GNL. Chemgas, qui fait partie du groupe allemand Reederei Jaegers, a choisi d’utiliser le GNL comme carburant lors du renouvellement de sa flotte. Le « Sefarina », livré au début de l’année, a récemment vécu une première en devenant le premier navire océanique à avitailler en GNL à Moerdijk.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.