Les Pays-Bas voient le salut dans l'inclinomètre contre la perte de cargaison après le "MSC Zoë".

Nieuws, Transport Maritime
Adrie Boxmeer

Les porte-conteneurs doivent être équipés d’un inclinomètre électrique. Celui-ci enregistre l’angle d’inclinaison. Les Pays-Bas et l’Allemagne proposent cette mesure en réponse à la catastrophe du « MSC Zoë », qui a perdu des conteneurs au-dessus des îles Wadden le 1er janvier 2019.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.