OPINIE - Le « Gent Wake Up » doit aussi réveiller Anvers

Opinie, Personnes
Bart Timperman

Facebook a souvent deux visages. Il s’agit généralement de Bluffbook, qui doit prouver à quel point notre voyage a été fantastique. Ou à quel point nos enfants se portent bien. Admettez-le : vous verrez rarement quelqu’un poster que « notre Tiffany devrait rester ici pendant un an ». Notre vie privée est tout ce qu’il y a de plus bling-bling. Mais lorsqu’il s’agit des autres, elle devient souvent un livre de pisse-vinaigre. Plus le message est incisif, plus il y a de « likes ». Facebook – et tous les autres médias « sociaux » – n’excellent que rarement, voire jamais, dans la nuance et la profondeur.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.