Hupac veut des trains plus lourds

Nieuws, Transport
Jean-Louis Vandevoorde

M. Kunz a fait ces déclarations à l’occasion d’une visite du chantier du nouveau tunnel de base du Saint-Gothard. Ce « plus long tunnel ferroviaire du monde », qui devrait être opérationnel d’ici la fin de l’année 2016, constituera le maillon central d’une nouvelle liaison transalpine et permettra d’accroître la productivité ferroviaire sur l’axe en provenance et à destination de l’Italie. M. Kunz a souligné trois avantages : des temps de trajet plus courts, moins de risques d’interruptions de service liées aux conditions météorologiques et la possibilité d’utiliser des trains plus longs et plus lourds.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.