L’UIRR demande des conditions de marché concurrentielles pour les nouveaux tunnels alpins

Nieuws, Transport
Koen Heinen

La Suisse et l’Autriche investissent actuellement massivement dans l’amélioration du transit nord-sud à travers les Alpes afin de rendre le transport ferroviaire plus attrayant sur cet axe. Il s’agit notamment du tunnel de base du Saint-Gothard (GBT), qui sera mis en service avec le nouvel horaire 2016/2017 et qui permettra pour la première fois de disposer d’une « double voie plate » entre l’Allemagne et l’Italie. La construction du tunnel de base du Brenner (BBT) permettra également la mise en place d’une « double voie plate » sur le principal axe de transit alpin à partir de 2026. En outre, l’extension du tunnel de base du Lötschberg avec une double voie est également prévue.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.