La Belgique perd trois places dans l’indice de performance des chemins de fer européens

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Le premier IPR date de 2012 et a été créé pour montrer s’il existe un lien entre le modèle d’attribution des subventions publiques et la performance du système ferroviaire d’un pays. Selon le BCG, les subventions publiques sont essentielles pour soutenir l’entretien des infrastructures et les opérations de transport de passagers et de marchandises des systèmes ferroviaires nationaux européens. Les résultats devraient aider les régulateurs ferroviaires européens, les gouvernements nationaux et les entreprises ferroviaires à développer et à mettre en œuvre leurs politiques pour améliorer la performance des chemins de fer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.