IMS remplace Rotterdam par Duisbourg, un centre ferroviaire

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Ce changement s’explique par le fait qu’avec la mise en service et l’augmentation des volumes dans les nouveaux terminaux de Rotterdam APMT II et Rotterdam World Gateway (RWG), les volumes des trains directs d’IMS vers la Suisse étaient répartis sur quatre à six terminaux dans le port de Rotterdam. Cela créait un « déséquilibre » sur les trains et beaucoup de coûts supplémentaires dus à la manœuvre par camion et par rail dans le port.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.