DHL Supply Chain mise sur les lunettes intelligentes après des tests concluants

Nieuws, Logistique
Marcel Schoeters

DHL Supply Chain lance son programme sous le nom de « Vision Picking ». Le site de Bergen-op-Zoom – avec Ricoh comme client – a été le premier à voir le jour. Le programme de test s’y est déroulé en 2014. Les résultats ont montré une augmentation significative de la productivité, un taux d’erreur plus faible et une plus grande satisfaction des employés.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.