Le ro-ro CLdN relie le quai Albert II au rail pour plus de capacité

Nieuws, Transport Maritime
Roel Jacobus

CLdN ro-ro continue d’augmenter la capacité de son hub shortsea non lié au Royaume-Uni (UK) au quai Albert II. Depuis que l’opérateur luxembourgeois a transformé l’ancien terminal à conteneurs de PSA en terminal roulier l’année dernière, il a déjà beaucoup investi dans des équipements spécifiques. Ce terminal disposait déjà de cinq voies ferrées de 750 mètres de long (photo avant le bâtiment sur toute sa longueur). Ce faisceau a été raccordé au réseau international de l’opérateur ferroviaire belge Lineas à la mi-juillet.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.