Mexico Nation : "confiance" comme mot clé de la nouvelle identité d'entreprise

Nieuws, Logistique
Michiel Leen

Mexico Nation a fait appel à l’agence de publicité spécialisée James Bold Agency pour le processus qui a abouti à un nouveau logo, une identité d’entreprise modernisée et le nouveau site web. Le nouveau logo s’éloigne du précédent, ce qui, selon l’agence de publicité, confirme que l’expertise et le savoir-faire accumulés ont été conservés. La mise à jour concerne principalement la simplification et la structure.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.